Klantvriendelijkheid & Hospitality (WXL)

Doel Na de training heeft de medewerker meer kennis en inzicht in wat de eigen rol is en hoe deze op een professionele manier kan worden ingevuld. Daarnaast heeft men handvatten gekregen om op een andere manier te leren communiceren, waardoor mogelijke conflicten kunnen worden vermeden.
Omschrijving De training ondersteunt de medewerker in het vaardig(er) worden bij het uitvoeren van zijn/haar functie. Tijdens deze training wordt gebruik van eigen praktijkvoorbeelden gemaakt, waardoor de medewerker de eigen situatie herkent en deze direct in praktijk kan brengen.

In de training worden o.a. de volgende onderwerpen behandeld:
- Wat is mijn rol? Wat zijn mijn verantwoordelijkheden?;
- Wat is communicatie? Hoe stel ik goede vragen?;
- Inzicht in de methodiek DOEN, HALS en 4-G model;
- Wat zijn lastige situaties? Hoe ga ik om met lastige situaties?;
- Oefenen van praktijksituaties;
- Tips.
Doelgroep Diegenen die fysiek en/of telefonisch klantencontact hebben en graag op een professionele manier deze klanten te woord willen staan.
Aantal dagdelen 3

Opleidingsdata en inschrijven

Klik op inschrijven achter de training van uw keuze om het inschrijfformulier te openen.
Naam opleidingStartEindeTijd vanTijd totBezetVrijLocatie(s)PlaatsMeer info en inschrijven

Klantvriendelijkheid & Hospitality (WXL)Wordt gepland bij voldoende animo Meer info en inschrijven