Klantvriendelijk mailen

Doel Ná de training heeft de medewerker meer kennis en inzicht in een zakelijk(er) en klantvriendelijk(er) gebruik van e-mail en overige geschreven teksten. Daarnaast heeft men een uniforme werkwijze in de taal, opzet, lay-out van het gebruik van e-mail en overige geschreven teksten geleerd.
Omschrijving De training ondersteunt de medewerker aan de receptie en/of bij het facilitair bureau in het zakelijker en klantvriendelijker communiceren via e-mail. Tijdens deze training wordt geoefend met praktijkvoorbeelden, waardoor de deelnemer actief aan de slag gaat met de theorie en deze direct in praktijk kan brengen.
Doelgroep Diegene die aan de receptie en/of bij het facilitair bureau werkt en graag op een professionele en uniforme wijze de klanten digitaal te woord staat.
Aantal dagdelen 1

Opleidingsdata en inschrijven

Klik op inschrijven achter de training van uw keuze om het inschrijfformulier te openen.
Naam opleidingStartEindeTijd vanTijd totBezetVrijLocatie(s)PlaatsMeer info en inschrijven
Klantvriendelijk mailen (WXL) 2019-0104-12-201904-12-201909:0011:00015Weener XL's HertogenboschMeer info en inschrijven

Klantvriendelijk mailenWordt gepland bij voldoende animo Meer info en inschrijven